HERRYS magazín o realitách

Nejčtenější články
Příprava jako i účast na ČSOB Bratislava maratonu patří jednoznačně mezi jedny z našich nejlepších teambuildingových aktivit, které jsme absolvovali. Výjimečné tempo, strhující atmosféra během...
Bývalý profesionální hokejový obránce je už 4. rokem makléřem realitní kanceláře HERRYS. V našem rozhovoru se dozvíte, jak se dostal k této profesi, co ho naučila a jak se z obránce na ledě stane...
Celý život se mezi někým rozhodujeme nejen v oblasti služeb. Vybíráme si bankéře, lékaře, kadeřníky, či krejčí. Na Slovensku není v posledních letech cizí vybírat si svého realitního konzultanta....

Správný makléř má všech pět "P"

Celý život se mezi někým rozhodujeme nejen v oblasti služeb. Vybíráme si bankéře, lékaře, kadeřníky, či krejčí. Na Slovensku není v posledních letech cizí vybírat si svého realitního konzultanta. Podle jakých kritérií se u makléřů rozhodovat?

Autor: HERRYS | 25.02.2017

Pozná produkt

Od realitního makléře se neočekává, aby byl odborníkem v architektuře, elektroinstalacích, stavebnictví, či právních smlouvách. Umí předvídat úskalí spolupráce, a to je důležité. Má přehled na realitním trhu, praktické zkušenosti a umí vždy správně poradit.

Existují makléři s extrémně bohatým portfoliem bytů, domů či pozemků. V některých případech jich může být až neuvěřitelných 100. Nemovitosti, které mají mimo nich v nabídce i další realitní kanceláře, vidí většinou prvně s vámi na prohlídce. Jejich úspěšnost prodeje je přibližně 13%.

Naopak exkluzivní prodej vyžaduje užší portfolio, maximálně 20. Makléř nemovitost osobně navštíví, nafotí a podrobí důkladné analýze. Dokáže tak nemovitost prodat rychleji a za více peněz. Úspěšnost prodeje se v tomto případě dokáže vyšplhat na úroveň 93 %.

Příjemné vystupování

První dojem je nejdůležitější. S makléřem se budete častěji potkávat, proto byste si měli sednout nejméně lidsky. V mnohých případech, se z neznámých lidí stanou přátelé. V naší kanceláři se ne jednou stalo, že prodávající připravili na prohlídku čerstvé langoše, či třešňový koláč.  

Pracuje pod silným partnerem

Na realitním trhu je z čeho vybírat. Nemyslím jen nemovitosti, ale i realitní kanceláře, zprostředkovatele a makléře. Nejdřív, než si vyberete, shlédnete si webovou stránku, fotografie, popisy k textům. Zajímejte se o marketing, kde všude se bude vaše nemovitost inzerovat. Makléř pracující pod známou značkou, si bude plnit svoje povinnosti poctivě.

Plní sliby

Neslibuje nesplnitelné, ale splní jen to, co skutečně splnit umí. Na začátku se zdá, že všechno půjde „jako po másle“. Neexistuje odpověď ne, požadavky se dají vyřešit a k uzavření obchodu vede hladká cesta bez překážek. Postupně se sen začne rozplývat a obchodní případ se stane komplikovanější. Dochází k reklamacím a nejhůře z toho vyjdete vy. Oceňte na makléřovi jeho upřímnost a korektnost. V konečném důsledku zjistíte, že je to kvalitní vlastnost, které z něho dělá profesionála.

Přirozeně zvědavý

Říká se, že realitního makléře může dělat každý. Stačí vlastnit fotoaparát, mobilní telefon a mít přístup k internetu. V tomto případě dostanete obyčejnou službu. Právě důvěryhodnost nabytá zkušenostmi a aktivní zájem o klienta, jsou cenné vlastnosti makléře. Nechejte se poslouchat, povězte o vašich potřebách a snech. Jste přece v životní situaci, kdy vstupujete do nového, nebo opouštíte svoje zaběhnuté prostředí – to si budete pamatovat do konce života.

Nechte profesionály pracovat pro vás a vy šetříte svůj čas. Nezapomínejte při tom, že i makléř je jen člověk a má svoji rodinu, záliby a volný čas. :-)

 

„Děkujeme mockrát za výbornou spolupráci – jako vždy. :) Kéž by všichni makléři pracovali jak vy…“

Lucia M.

Více referencí